Istraživanje o izbornom rejtingu podiglo veliku buru: Od naručilaca ni traga, ni glasa

Istraživanje o izbornom rejtingu podiglo veliku buru: Od naručilaca ni traga, ni glasa

118

Dva istraživanja su podigla veliku prašinu u javnosti minule nedelje. Prvo, Birodijevo, da je Blic televizija čak 74 puta "dovela studente u vezu sa ustašama", uveliko je demantovano kao lažno, a Birodi, TV N1 i sajt Nove su objavili izvinjenje Blicu. Oko drugog istraživanja dosad malo poznate agencije "Sprint insight" o navodnom izbornom rejtingu stranaka i pokreta lome se koplja već treći dan. Što zbog samih rezultata, ali i zbog činjenica da je istraživanje uradila agencija sa samo jednim zaposlenim koja ne postoji na adresi na kojoj je prijavljena u APR, te da je naručilac dosad nepoznata fondacija kojoj nema traga ni u APR, ali ni na internetu.

Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.