Na osnovu glasova građana Srbije, Egzit festival je dobitnik prestižnog priznanja "Top Serbian Brands" za 2014. godinu, koje se tradicionalno dodeljuje u saradnji sa Privrednom komorom Srbije i agencijom za strana ulaganja SIEPA, saopštio je danas Egzit.
Dobitnici se svake godine utvrđuju na osnovu nezavisnog istraživanja tržišta u kojem su glavni kriterijumi poznatost brenda, vrhunski kvalitet, zadovoljstvo potrošača, odličnost i poslovni rezultati.
Egzit je dobitnik nagrade u kategoriji festivala, a lista pobednika obuhvata kompanije i ličnosti kao što su Novak Đoković, Er Serbia, Karlsberg Srbija i NIS.
Posle dve uzastopne međunarodne nagrade za najbolje evropske festivale, uz Februarsku nagradu Novog Sada, ulazak u selekciju najvećih brendova u Srbiji, novo je priznanje za Egzit Avanturu koja obuhvata dva festivala u dve države, dodaje se u saopštenju.
Prošle godine, Egzit i Sea Dance festival imali su 260.000 posetilaca iz više od 50 zemalja, a ove godine, zahvaljujući novim partnerstvima u Evropi, očekuje se porast inostranih gostiju.
Prema proračunima USAID-a i nadležnih državnih institucija, Egzit kroz turizam doprinosi sa 15 miliona evra godišnje domaćoj ekonomiji, a kako potvrđuje i CNN, godišnja vrednost međunarodne promocije Srbije preko Egzita procenjena je na oko 90 miliona dolara.