Niko ne planira da vozi pijan, ali u tom jednom trenutku pomisli da može: "Uncool Friend" kampanja brenda Tuborg i ove godine slavi prijatelje koji preuzimaju odgovornost kada je to najpotrebnije

Niko ne planira da vozi pijan, ali u tom jednom trenutku pomisli da može: "Uncool Friend" kampanja brenda Tuborg i ove godine slavi prijatelje koji preuzimaju odgovornost kada je to najpotrebnije

0

Drugu godinu zaredom, brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja otvara važne razgovore o odgovornoj konzumaciji alkohola, kroz kampanju „Uncool Friend“. Kampanja na autentičan i angažovan način preispituje pojam društvene prihvaćenosti i ističe da ponekad treba imati hrabrosti da ne pratimo stav većine, već da uradimo ono što je ispravno, posebno ukoliko ti postupci osiguravaju bezbednost svih nas.

Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.