"Fresh Corner": Decenija rasta, inovacija i vrhunskog iskustva kafe - a evo gde ta kafa nastaje

"Fresh Corner": Decenija rasta, inovacija i vrhunskog iskustva kafe - a evo gde ta kafa nastaje

0
.
Foto: Envato Elements / Promo
.

Ponuda uključuje dve prilagođene mešavine kafe: 100% brazilska arabika i arabika-robusta blend

Strategija brenda uključuje širenje van benzinskih stanica na nove formate i lokacije

Slušaj vest
0:00/ 0:00

Deset godina nakon što je prvi put lansiran, Fresh Corner je izrastao u jednu od omiljenih destinacija za kafu u Centralnoj Evropi.

Ono što je započelo kao koncept „prodavnice na pumpi“, danas je snažan regionalni brend prisutan na više od 1.300 MOL lokacija širom Centralne i Istočne Evrope.

I to brend koji svakodnevno postaje deo života miliona ljudi.

Od stanice za punjenje do regionalnog brenda

Fresh Corner je izgradio reputaciju mesta gde vozači i putnici mogu da naprave predah uz kvalitetnu kafu, svežu hranu i prijatno okruženje.

U 2024. godini kupci su popili 65 miliona šoljica kafe i pojeli 43 miliona hot-dogova, što potvrđuje koliko je brend postao važan deo svakodnevice.

Samo u prvih devet meseci 2025. već je posluženo skoro 50 miliona kafa, uključujući 9 miliona u Mađarskoj.

Kafa kao zaštitni znak Fresh Corner-a

Kafa je centralni element Fresh Corner-a i jedan od ključnih razloga njegovog uspeha.

Svako zrno se prži lokalno, u mađarskom Roastar pogonu u Polgardiju u Mađarskoj, što kafi na svakoj od 1.300 Fresh Corner lokacija garantuje visok kvalitet i svežinu.

Zrna dolaze iz nekih od najpoznatijih svetskih regiona poznatih po kafi - Brazila, Ugande i Vijetnama - a sam proces prženja pažljivo je kontrolisan kako bi se postigao idealan balans ukusa, arome i svežine.

Dve mešavine prilagođene ukusu regiona

Mešavine su kreirane tako da odgovaraju ukusima potrošača širom Centralne Evrope:

100% brazilska arabika - premijum, glatka i aromatična, sa blagim prirodnim slatkastim tonovima.

Arabika-robusta blend - punog tela, bogat i uravnotežen, idealan za svakodnevnu upotrebu i espresso baze.

Ove mešavine predstavljaju okosnicu Fresh Corner ponude, a njihova doslednost jedan je od najvažnijih razloga za uspeh brenda.

Roastar - srce prženja kafe za Fresh Corner

Roastar fabrika kafe, smeštena u Polgardiju u Mađarskoj, jedna je od najvećih u zemlji. Ovaj savremeni pogon, specijalizovan za prženje i pakovanje kafe, jedan je od ključnih proizvodnih centara MOL Grupe i predstavlja temelj kvaliteta Fresh Corner kafe širom Centralne i Istočne Evrope.

Kafa iz ovog pogona koristi se za pripremu stotina miliona šoljica godišnje, što znači da gotovo svaka sveža šolja Fresh Corner kafe koju kupci popiju širom regiona potiče upravo iz Polgardija.

Ovaj obim potvrđuje i rastuću ulogu Fresh Corner brenda u ne-gorivom segmentu MOL Grupe, koji postaje sve važniji deo strategije rasta i transformacije.

Tehnologija, stručnost i posvećenost

Pogon u Polgardiju koristi modernu tehnologiju prženja i stroge kontrolne procedure koje obezbeđuju stabilan kvalitet svake serije. Stručni tim Roastar-a brine o svakom koraku procesa - od kontrole zrna po dolasku, preko prženja, do pakovanja gotovih proizvoda. Ovaj pristup čini Roastar jednim od centralnih elemenata uspeha Fresh Corner brenda.

Zahvaljujući lokalnoj proizvodnji, Fresh Corner garantuje:

  • potpunu sledljivost svakog zrna,
  • stabilan kvalitet mešavina,
  • svežinu i kontrolisane rokove,
  • usklađenost sa regionalnim preferencijama potrošača.

Ovo bi trebalo da omogući da svaka šoljica Fresh Corner kafe bude konzistentna, pouzdana i prepoznatljiva.

Širenje u budućnost

Naredna decenija donosi novu viziju: Fresh Corner prelazi granice klasičnih benzinskih stanica i ulazi u gradove, transportne habove i nove formate koji prate savremene životne navike.

Brend će i dalje biti fokusiran na svoje ključne vrednosti – kvalitetnu kafu, lokalne sastojke i inovacije usmerene na kupce.

- Fresh Corner je mnogo više od kafe i hot-dogova. Postali smo deo svakodnevnog života miliona ljudi, ne samo dok toče gorivo. Naš cilj je da budemo još bliže našim kupcima – bilo da putuju automobilom, vozom ili jednostavno svrate po brzu, kvalitetnu kafu – ističe Peter Ratatics, izvršni potpredsednik za potrošačke usluge MOL Grupe.

.
. (Foto: Envato Elements / Promo)
Izdvajamo za vas
Više sa weba