Očekivanja MILENIJALACA i generacije "Z" "Poslovni lideri previše zaokupljeni prihodima, ne razmišlja se o društvu u celini"
Komentara 0
Nakon godine obeležene značajnim geopolitičkim i društvenim promenama, milenijalci i generacija "Z" insistiraju da kompanije pojačaju napore kako bi imale širi uticaj na svet oko sebe, pokazuje sedmo "Dilojitovo" istraživanje o milenijalcima - "Millennial Survey 2018". Iako lideri počinju da se bave društvenim temama, milenijalci postaju skeptičniji u odnosu na motivisanost i etiku kompanija. Danas manje od pola milenijalaca veruje da se kompanije ponašaju etično (48 odsto naspram 65 odsto u 2017.) i da su lideri posvećeni poboljšanju društvene zajednice (47 odsto naspram 62 odsto).
Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.