Biznis Moj novac
Radio kao zavarivač, a posao sa pilićima ga učinio milijarderom: Primenjivao agresivnu finansijsku strategiju, evo kako je uspeo

Radio kao zavarivač, a posao sa pilićima ga učinio milijarderom: Primenjivao agresivnu finansijsku strategiju, evo kako je uspeo

Tod Grejvs je svoju poslovnu viziju formirao još tokom studentskih dana. Dok je studirao na Univerzitetu u Džordžiji, zamišljao je restoran čiji bi jedini specijalitet bili „čiken fingers“. Ideja je bila krajnje jednostavna, ali u to vreme mnogima nije zvučala ozbiljno. Čak je i profesor, kome je Grejvs predstavio svoj poslovni plan, ocenio projekat najnižom mogućom ocenom uz obrazloženje da restoran sa tako suženom ponudom nema budućnost.

Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.