Jelica Greganović: Ako me vidite na prolećnom modelu traktora, nenametljive pastelne boje, to znači da sam poklekla

Znam ja da priče počinju početkom, uvodom, ali moram ovu da počnem od kraja, koji doduše nije zaključak. Da ne dužim, stiglo mi pismo internetske marke imejl, a komercijalnog karaktera. Cenjena firma, čije ću reklamiranje navođenjem izbeći, mi je ponudila – kamion. Elegantan, ogromantan, sa srebrnim onim rešetkama, ili kako se to već zove, napred. To srebrno je stilski usklađeno sa retrovizorima. Crven da crveniji biti ne može. Ukratko, damski model, linija Proleće-leto tekuće godine. Ne mogu da kažem da me nije zaintrigirao, jedino što je čak i moj potrošački razum ustuknuo pred pitanjem: »A, šta će ti kamion?« Za nepostojećim pozitivnim odgovorom na dotično, nametnulo se i drugo: »Otkud nekome, ikome, ideja da mi nudi da kupim kamion?!« Morala sam da dodam uskličnik, jer je pitanje zaista i udivitelno.

Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.