Biznis Moj novčanik
Osam dana rok za odgovor na reklamaciju: Evo šta trgovac mora da odgovori

Osam dana rok za odgovor na reklamaciju: Evo šta trgovac mora da odgovori

U slučaju podnošenja reklamacije potrošač se obraća strani s kojom je u ugovoru – što znači prodavcu. On je dužan da na prodajnom mestu vidno istakne obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacije, kao i da obezbedi prisustvo lica ovlašćenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena. Takođe posle prijema reklamacije, on treba da, preko svojih unapred utvrđenih procedura, otkloni nesaobraznost. Važno je naglasiti da interne procedure prodavca u postupku rešavanja reklamacije ne utiču na prava potrošača da zahteva od prodavca da reši problem,piše Politika.

Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.