Biznis Vesti
OBMANA KUPACA ILI MARKETINŠKI TRIK Da li je "Zara" namerno dopustila da se širi LAŽNA VEST zarad JEFTINE REKLAME I DOBRE ZARADE?

OBMANA KUPACA ILI MARKETINŠKI TRIK Da li je "Zara" namerno dopustila da se širi LAŽNA VEST zarad JEFTINE REKLAME I DOBRE ZARADE?

Da li je "Zara" u Srbiji za punih pet sati, koliko je javnost dugo mogla da čita o zatvaranju objekata i popustima do 80 odsto, uspela da napravi jeftinu reklamu zarad dobre zarade? I koliko je s druge strane, ovakva informacija koja se širila brzinom munje, bila obmana i uznemirujuća za građane? I zašto su kupci od 12.30 do oko 18.00h morali da čekaju na istinu i zvanično saopštenje kompanije - ispostavilo se i više nego dovoljno dugo da se lažna vest maksimalno proširi.

Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.