Jedna čaša mleka dnevno mogla bi znatbo da smanji rizik od raka debelog creva, pokazala je studija Univerziteta Oksford i Cancer Research UK. Naučnici su otkrili da dodavanje jedne čaše mleka dnevno u ishranu može smanjiti rizik od raka za 17 procenata.
Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.
Samo JEDNA ČAŠA DNEVNO ovog uobičajenog napitka može da smanji rizik od raka debelog creva, tvrde ONKOLOZI
Jedna čaša mleka dnevno mogla bi znatbo da smanji rizik od raka debelog creva, pokazala je studija Univerziteta Oksford i Cancer Research UK. Naučnici su otkrili da dodavanje jedne čaše mleka dnevno u ishranu može smanjiti rizik od raka za 17 procenata.
Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.