Da li ste čuli za lipstick effect (efekat karmina)? U vreme ekonomskih kriza, ljudi se okreću malim luksuzima. Ovaj fenomen je prvi put uočen nakon 11. septembra, kada je CEO Este Lodera Leonard Loder primetio značajan porast prodaje ruževa i došao do zaključka da su proizvodi poput karmina dobro merilo ekonomije: u kriznim vremenima ljudi su spremni da troše na “luksuzne sitnice”. Dizajnerske tašne mogu da sačekaju, ali besprekorno lice i savršen ruž na usnama su na dohvat ruke.
Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.
U kriznim vremenima žene troše novac na LUKSUZNE SITNICE i njihova prodaja odlazi u nebesa: Kako je karmin postao merilo ekonomije i šta zapravo znači pojam LIPSTICK EFFECT
Da li ste čuli za lipstick effect (efekat karmina)? U vreme ekonomskih kriza, ljudi se okreću malim luksuzima. Ovaj fenomen je prvi put uočen nakon 11. septembra, kada je CEO Este Lodera Leonard Loder primetio značajan porast prodaje ruževa i došao do zaključka da su proizvodi poput karmina dobro merilo ekonomije: u kriznim vremenima ljudi su spremni da troše na “luksuzne sitnice”. Dizajnerske tašne mogu da sačekaju, ali besprekorno lice i savršen ruž na usnama su na dohvat ruke.
Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.