Ringier Serbia menja medijski pejzaž: Žene su sagovornice u više od 60% sadržaja

Ringier Serbia sa svojim nosećim brendom Blic, jedna je od retkih medijskih kuća u regionu koja dosledno promoviše jednake šanse za žene - i unutar same kompanije: u redakcijama, menadžmentu, projektima, i kroz sadržaj koji objavljuje. U našoj kompaniji više od 55% angažovanih čine žene, dok ih je 59% na rukovodećim pozicijama. Već godinama, Ringier Serbia nastoji da ženama u medijima pruži šansu, da budu ne samo pominjane, već i relevantne, vidljive kao sagovornice i akterke priča koje oblikuju našu stvarnost. Pridruživanjem međunarodnoj inicijativi EqualVoice, naša misija dobila je novu dimenziju i podignuta je na viši nivo.

Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.