Ringier Serbia sa svojim nosećim brendom Blic, jedna je od retkih medijskih kuća u regionu koja dosledno promoviše jednake šanse za žene - i unutar same kompanije: u redakcijama, menadžmentu, projektima, i kroz sadržaj koji objavljuje. U našoj kompaniji više od 55% angažovanih čine žene, dok ih je 59% na rukovodećim pozicijama. Već godinama, Ringier Serbia nastoji da ženama u medijima pruži šansu, da budu ne samo pominjane, već i relevantne, vidljive kao sagovornice i akterke priča koje oblikuju našu stvarnost. Pridruživanjem međunarodnoj inicijativi EqualVoice, naša misija dobila je novu dimenziju i podignuta je na viši nivo.
promo
Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.
Ringier Serbia menja medijski pejzaž: Žene su sagovornice u više od 60% sadržaja
Ringier Serbia sa svojim nosećim brendom Blic, jedna je od retkih medijskih kuća u regionu koja dosledno promoviše jednake šanse za žene - i unutar same kompanije: u redakcijama, menadžmentu, projektima, i kroz sadržaj koji objavljuje. U našoj kompaniji više od 55% angažovanih čine žene, dok ih je 59% na rukovodećim pozicijama. Već godinama, Ringier Serbia nastoji da ženama u medijima pruži šansu, da budu ne samo pominjane, već i relevantne, vidljive kao sagovornice i akterke priča koje oblikuju našu stvarnost. Pridruživanjem međunarodnoj inicijativi EqualVoice, naša misija dobila je novu dimenziju i podignuta je na viši nivo.
Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.