PRIMER DOBRE PRAKSE Milica Netković, direktorka za ljudske resurse u Er Srbiji: "Na krilima ravnopravnosti"
Ponosni smo što polovinu svih zaposlenih u kompaniji čine žene, dok 47% rukovodećih pozicija zauzimaju upravo one. Time jasno pokazujemo da pol nije kriterijum – već znanje, iskustvo i profesionalizam. Posebno važnim smatram osnaživanje žena koje se odlučuju za karijere u tehničkim oblastima, kao što su inženjering i pilotiranje, jer one svakodnevnim radom dokazuju da kompetencije ne poznaju pol, kaže Milica Netković, direktorka za ljudske resurse u kompaniji Er Srbija, za EqualVoice.
Irena Trifunović: "Moć primera, ne pozicije"
U industriji gde se autoritet često vezuje za brojke, Irena Trifunović gradi poverenje kao strategiju i kulturu kao poligon za promene. Za EqualVoice govori o karijeri žene u industriji koja se često percipira kao muška i poručuje - ne ulazite u industriju da biste je promenile kao žena, već kao profesionalac koji donosi novu perspektivu
Sonja Konakov Svirčev: "Snaga ravnopravnosti - kada su različitosti izvor zajedničkog uspeha"
Rodna ravnopravnost nije samo društvena tema, već i temelj održivog razvoja svake zajednice i svake kompanije. Ona znači jednaku šansu da se čuje, vidi i vrednuje doprinos svake osobe – bez obzira na pol, ulogu, godine, poreklo, obrazovanje, nasleđe ili okolnosti. U poslovnom okruženju to podrazumeva da svako ima mogućnost da napreduje, da donosi odluke, da balansira između posla i privatnog života, i da zna da iza sebe ima podršku sistema koji prepoznaje njegovu vrednost , piše u Sonja Konakov Svirčev, menadžerka za društveno odgovorno poslovanje, diverzitet i inkluziju, Erste Banka Srbija u svom autorskom tekstu koji prenosimo u celosti.
Žene koje oblikuju industriju Tijana Negovanović: "Pravo osnaživanje leži u mogućnosti izbora"
Ime Tijane Negovanović, direktorke marketinga Hotela St. Regis u Beogradu, prepoznatljivo je u industriji hotelijerstva. Za EqualVoice piše o ulozi i doprinosu žena u ovoj zahtevnoj oblasti, ali i o hotelu St. Regis kao kruni dosadašnje karijere.
Jelena Isaković:"Verujem da je svaka reč važna. Svaki medijski prikaz, svaka fotografija, svaki naslov"
Kada sam preuzela ulogu liderke inicijative EqualVoice za Srbiju, preuzela sam i odgovornost da otvorim prostor za razgovor o tome koliko je ženski glas zaista zastupljen u našim medijima, institucijama i javnom životu. EqualVoice je mnogo više od projekta - to je pokret koji menja način na koji posmatramo vidljivost žena i preispitujemo navike koje se, godinama unazad, podrazumevaju kao „normalne“. A nisu.
Tanja Kuzman, direktorka Inicijative „Digitalna Srbija“: Liderstvo nije pozicija
Tanja Kuzman iza sebe ima više od 15 godina profesionalnog iskustva u oblasti digitalne transformacije, startapa, inovacija i finansija. Radila je u privatnom i javnom sektoru, kao i u međunarodnim institucijama. Bila je direktorka za digitalna rešenja, startape i inovacije u PwC Srbija, vodila projekte u devet zemalja Jugoistočne Evrope i bila deo PwC globalnih timova za ove oblasti i veštačku inteligenciju. Tanja je i profesor na FEFA fakultetu.
Ringier Serbia menja medijski pejzaž: Žene su sagovornice u više od 60% sadržaja
Ringier Serbia sa svojim nosećim brendom Blic, jedna je od retkih medijskih kuća u regionu koja dosledno promoviše jednake šanse za žene - i unutar same kompanije: u redakcijama, menadžmentu, projektima, i kroz sadržaj koji objavljuje. U našoj kompaniji više od 55% angažovanih čine žene, dok ih je 59% na rukovodećim pozicijama. Već godinama, Ringier Serbia nastoji da ženama u medijima pruži šansu, da budu ne samo pominjane, već i relevantne, vidljive kao sagovornice i akterke priča koje oblikuju našu stvarnost. Pridruživanjem međunarodnoj inicijativi EqualVoice, naša misija dobila je novu dimenziju i podignuta je na viši nivo.
Moć inovacija: EqualVoice-Assistant - Odgovorna upotreba veštačke inteligencije
Lea Eberlee, Head of Finance Projects, COO EqualVoice, Ringier AG, u autorskom tekstu za EqualVoice magazin, piše o veštačkoj inteligenciji i njenom uticaju na našu komunikaciju i odluke.
Dr Anabela Basler u autorskom tekstu o liderstvu kroz EqualVoice: Pretvaranje vizije u akciju
Liderstvo za mene nikada nije bilo pitanje titule. Uvek je bilo pitanje odgovornosti - odgovornosti da se vidi ono što drugi previđaju, da se preispituje ono što deluje „normalno“ i da se deluje onda kada bi tišina bila lakši put, napisala je dr Anabela Basler - CFO kompanije Ringier AG i inicijatorka inicijative EqualVoice u autorskom tekstu povodom Equal Voice Summita - godišnjeg ekskluzivnog događaja koji okuplja vodeće izvršne direktore iz međunarodnog i švajcarskog poslovnog i medijskog sektora, sa ciljem da podstakne konstruktivan dijalog o rodnoj ravnopravnosti u medijima. U autorskom tekstu, dr Anabela Basler piše...
LIDERSTVO KOJE INSPIRIŠE Bojana Božanić: "Samo inicijativa sa svrhom daje rezultat"
"Sebe i institucije koje predstavljam vidim kao sponu između javnog, civilnog i preduzetničkog sektora, a upravo ta pozicija nam omogućava da donosimo konkretne i merljive rezultate".
Philip Morris lideri: Pravo vođstvo povezuje ljude i vrednosti
Kako izgleda liderstvo u kompaniji koja menja paradigmu industrije, razgovaramo sa Sanjom Tišmom, direktorkom ljudskih resursa za jugoistočnu Evropu u kompaniji Philip Morris International, i Lukom Đorđevićem, direktorom portfolija tradicionalnih proizvoda za isti region.
Sonja Konakov Svirčev, Erste Banka Srbija: "Snaga ravnopravnosti - kada su različitosti izvor zajedničkog uspeha"
Rodna ravnopravnost nije samo društvena tema, već i temelj održivog razvoja svake zajednice i svake kompanije. Ona znači jednaku šansu da se čuje, vidi i vrednuje doprinos svake osobe – bez obzira na pol, ulogu, godine, poreklo, obrazovanje, nasleđe ili okolnosti. U poslovnom okruženju to podrazumeva da svako ima mogućnost da napreduje, da donosi odluke, da balansira između posla i privatnog života, i da zna da iza sebe ima podršku sistema koji prepoznaje njegovu vrednost , piše u Sonja Konakov Svirčev, menadžerka za društveno odgovorno poslovanje, diverzitet i inkluziju, Erste Banka Srbija u svom autorskom tekstu koji prenosimo u celosti.
GLASOVI KOJI GRADE VREDNOST MARINA TRAJKOVIĆ: "Ponosna sam što konstantno rastemo u procentu žena na rukovodećim pozicijama"
"Ponosna sam što konstantno rastemo u procentu žena na rukovodećim pozicijama, a tome je doprineo globalni cilj Coca-Cole - da žene čine najmanje 50% novozaposlenih na vodećim funkcijama".
SHOW BY EXAMPLE Bojana Kaličanin-Stojanović: "Naše vrednosti su naš kompas"
Ponosna sam na činjenicu da se u našoj banci sve više žena nalazi u menadžmentu, ali i da koleginice iz tehničkih oblasti - IT-a, analitike i digitalnih inovacija - sve češće preuzimaju liderske uloge.
PRIMER DOBRE PRAKSE Milica Netković, direktorka za ljudske resurse u Er Srbiji: "Na krilima ravnopravnosti"
Ponosni smo što polovinu svih zaposlenih u kompaniji čine žene, dok 47% rukovodećih pozicija zauzimaju upravo one. Time jasno pokazujemo da pol nije kriterijum – već znanje, iskustvo i profesionalizam. Posebno važnim smatram osnaživanje žena koje se odlučuju za karijere u tehničkim oblastima, kao što su inženjering i pilotiranje, jer one svakodnevnim radom dokazuju da kompetencije ne poznaju pol, kaže Milica Netković, direktorka za ljudske resurse u kompaniji Er Srbija, za EqualVoice.
SHOW BY EXAMPLE Irena Trifunović: "Moć primera, ne pozicije"
U industriji gde se autoritet često vezuje za brojke, Irena Trifunović gradi poverenje kao strategiju i kulturu kao poligon za promene. Za EqualVoice govori o karijeri žene u industriji koja se često percipira kao muška i poručuje - ne ulazite u industriju da biste je promenile kao žena, već kao profesionalac koji donosi novu perspektivu
MOĆ IDEJE Katarina Savić, CEO Medipharm: "Snaga liderstva je u hrabrosti da veruješ u svoju viziju"
O hrabrosti da u izazovnom periodu i bez velikog kapitala pokrene firmu koja danas posluje u Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji, raste i razvija se, za EqualVoice piše Katarina Savić.
Stručnost, posvećenost, energija: Žene koje oblikuju Fillerinu
Beauty industrija zahteva razumevanje emocija, estetike, komunikacije i preciznosti. Godinama, reklo bi se prirodno, okuplja više žena, ali švajcarsko-italijanski brend Fillerina je primer da i muškarci imaju jednako mesto u njoj.