Odmor posle službenog puta

Odmor posle službenog puta

0

Usled sve bržeg načina života, ljudi imaju malo vremena za opuštanje i odmor. Zato kratki, najčešće jednodnevini, izleti predstavljaju pravo rešenje za opuštanje, rekreaciju i upoznavanje novih mesta.

Usled sve bržeg načina života, ljudi imaju malo vremena za opuštanje i odmor. Zato kratki, najčešće jednodnevini, izleti predstavljaju pravo rešenje za opuštanje, rekreaciju i upoznavanje novih mesta. Beograd ima veliki potencijal za razvoj ove vrste turizma, što će i predstaviti na sajmu „Siti brejk“ turizma od 9. do. 13. juna.

„Siti brejk“ je jedinstvena berza potencijala evropskih gradova, na kojoj se pojavljuju kupci turističkih usluga i prodavci, hotelijeri, turističke organizacije, kongresni centri, čiji je cilj da pospeši razvoj gradskog turizma. Kongres „Siti brejk“ izaziva veliku pažnju u svetu i dovodi najveće kupce u industriji turizma. „Siti brejk“ turizam raste po stopi od 12 odsto godišnje, što je više od bilo koje druge grane.

- U naš grad dolazi najmanje hiljadu turističkih radnika, među kojima je oko dvesta kupaca turističkih usluga iz Evrope i dva turistička operatera iz Amerike. Ovo je zaista jedinstvena prilika za turističku promociju Beograda, jer će na generalnoj Skupštini evropskih gradova, koja će se održati trećeg dana manifestacije, učestvovati 250 delegata iz gradova članica, a to su ljudi koji utiču na strategije razvoja turizma u Evropi. Skupština radi na ujednačavanju uslova prodaje i kroz zajedničke kanale plasiraju se poželjne destinacije - kaže Olivera Lazović, direktorka Turističke organizacije Beograd.

Ovo je tek treći „Siti brejk“ sajam i Beograd je, nakon Helsinkija i Atine, dobio čast da organizuje ovako veliku i značajnu manifestaciju.

- Ovo je privredna i turistička šansa za naš grad, kakvu do sada još nismo imali. Mi smo organizovali ture za upoznavanje centra i predgrađa Beograda, ali i tematske večeri kroz koje ćemo promovisati kulturno - istorijsko nasleđe našeg grada. Do odgovornih lica u velikim kompanijama je gotovo nemoguće doći, a sada imamo priliku da oni dolaze kod nas, što je zaista velika šansa - dodaje Olivera Lazović.

U organizaciji ove manifestacije, pored Turističke organizacije Beograda, učestvuju i JAT, saobraćajno preduzeće „Lasta“, „Beogradski sajam“ i vodeći gradski hoteli, koji su, takođe, deo promotivnog potencijala grada.

Učesnicima „Siti brejka“ biće predstavljeno istorijsko nasleđe centra i predgrađa Beograda, Skupština grada, Beogradska tvrđava, Ada Ciganlija, Dvor Karađorđevića, kroz organizaciju kratkih gradskih obilazaka i izleta vozom „Romantika“ do Sremskih Karlovaca i Novog Sada i arheološkog nalazišta Viminacijum. Na ovim turama gosti će slušati o istoriji i kulturi, ali i o lokalnoj gastronomiji i „kafanskoj atmosferi“, što će moći i da okuse posetetom čuvenoj boemskoj četvrti u Beogradu.

Izdvajamo za vas
Više sa weba
  • Info najnovije

  • Sportal