Biznis
Mihailo Gajić, predsednik Libeka: Ne smemo pasivno da čekamo promene u auto-industriji

Mihailo Gajić, predsednik Libeka: Ne smemo pasivno da čekamo promene u auto-industriji

Nova politika EU podrazumeva strateški razlaz sa motorom na unutrašnje sagorevanje kao dominantne tehnologije za putničke automobile. Planovi EU podrazumevaju da od 2035. sva nova putnička i laka teretna vozila moraju biti ugljenično neutralni. Ovo u praksi znači da ne mogu biti sa motorom na unutrašnje sagorevanje. Polovni automobili na benzin i dizel će i dalje moći da se voze evropskim putevima i nakon tog perioda, ali je pitanje koliko će to još biti dozvoljeno. Neke evropske zemlje idu čak i dalje, sa oštrijim zahtevima, spuštajući ovu granicu već na 2025. godinu, kao Norveška. Ovakvi potezi imaće dalekosežne posledice ne samo po samu Evropu, nego i po nas.

Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.