Novi talas kampanje "Ja biram podršku": Kroz edukaciju o borbi protiv nasilja do sada prošlo blizu 150 mladih

Novi talas kampanje "Ja biram podršku": Kroz edukaciju o borbi protiv nasilja do sada prošlo blizu 150 mladih

0

Novi talas kampanje „Ja biram podršku“, čiji je cilj podizanje svesti o važnosti borbe protiv nasilja u toku je do kraja juna. Od svakog kupljenog proizvoda brendova Pantene, Head&Shoulders, Always i Gillette Venus u bilo kom Maxi, Mega Maxi, Tempo ili Shop&Go objektu, kompanija Procter&Gamble odvaja 100,00 RSD. Prikupljena sredstva biće usmerena u nastavak edukacije dece i njihovih nastavnika, kako bi mladi već u školskom uzrastu naučili da prepoznaju nasilje i pokušaju da mu stanu na put.

Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.