Marko Njavro, generalni direktor Strateškog poslovnog područja Slatko i slano, Atlantic Grupa: Posvećenost i strast timova – mora da rezultira uspehom

Marko Njavro, generalni direktor Strateškog poslovnog područja Slatko i slano, Atlantic Grupa: Posvećenost i strast timova – mora da rezultira uspehom

0

Izazovi, konkurencija, potrebe potrošača, investicije, to su samo neki od segmenata o kojima treba voditi računa kada ste na čelu Atlantic Štarka koji posluje kao strateško poslovno područje slatko i slano u okviru Atlantic Grupe. Kako to radi Atlantic Grupa i kakve ideje imaju za narednu godinu kada se slavi 100 godina poslovanja Štarka, objašnjava generalni direktor tog sektora Marko Njavro.

Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.
  • Info najnovije

  • Sportal