Procter & Gamble i Lidl pokrenuli kampanju za ravnopravnu podelu kućnih poslova - Dom je kada sve delimo

Procter & Gamble i Lidl pokrenuli kampanju za ravnopravnu podelu kućnih poslova - Dom je kada sve delimo

0

Duboko ukorenjene rodne norme i dalje značajno utiču na porodičnu dinamiku u Srbiji, pokazuje istraživanje koje je za kompaniju Procter & Gamble sproveo YouGov na reprezentativnom uzorku od 1.128 ispitanika u Srbiji. Podaci prikupljeni u periodu od 9. do 30. aprila 2025. godine otkrivaju da čak 86% ispitanika veruje da su žene u prošlosti bile jedine od kojih se očekivalo da obavljaju kućne poslove. Zabrinjavajuće je da 73% njih smatra da i danas preovlađuje stav da su žene te koje bi trebalo da se staraju o domaćinstvu.

Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.
  • Info najnovije

  • Sportal