Biznis Privreda
Selo na mreži: Evo zašto farmeri sve više prodaju domaću hranu preko interneta

Selo na mreži: Evo zašto farmeri sve više prodaju domaću hranu preko interneta

Kupovina preko interneta u Srbiji poslednjih godina beleži značajan rast. Tokom prošle godine u zemlji je obavljeno 82,4 miliona onlajn kupovina, što je gotovo 40 posto više nego godinu ranije, a čak 288 procenata više nego 2020. godine. Iako se najviše poručuje garderoba, raste i tražnja za hranom. Zato ne čudi što mnogi farmeri sve češće svoje proizvode reklamiraju putem društvenih mreža i specijalizovanih platformi za prodaju domaće pršute, sira, kobasica, vina, a nude i usluge tova svinja, goveda, ovaca i koza.

Sekcija komentara na ovom tekstu je sada zaključana. Sekcije komentara na svim tekstovima se automatski zaključavaju posle 48 sati od poslednjeg osvežavanja teksta.